קייטרינג לשבת חתן מחירים ותפריטים

מתכננים שבת חתן? מזל טוב! מחפשים קייטרינג לשבת חתן? הגעתם למקום הנכון! קייטרינג יהלום עם ניסיון רב שנים בשירותי קייטרינג לשבת חתן מציע לכם מגוון אופציות לבחירתכם. בקייטרינג יהלום תקבלו גם אוכל משובח, גם שירות אישי, גם מחירים משתלמים וגם כשרות מהודרת. כל שנותר לכם הוא לבחור את התפריט שלכם לשבת וליהנות משירותי קייטרינג לשבת חתן כמו שטרם הכרתם.

ליעוץ והזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של יהלום"
רוצים לראות את מגוון האפשרויות של קייטרינג לשבת חתן? 
  • אוכל מוכן לשבת חתן - 3 סעודות - 160 ש"ח למנה 

    מה זה כולל? 
    סעודה ראשונה: 6 סלטים, 2 סוגי מנות ביניים, 3 תוספות, 3 סוגי בשרים. 
    סעודת שנייה: 6 סלטים, 3 תוספות, 3 סוגי בשרים. 
    סעודה שלישית: 6 סוגי סלטים, דגים, פשטידות  

לפירוט המלא- עברו לעמוד קייטרינג לשבת חתן

  • קייטרינג לשבת חתן - 3 סעודות "הכל כלול"  - 240 ש"ח למנה

מה זה כולל? 
סעודה ראשונה: לחם הבית, 8 סלטים, 2 סוגי דגים, 3 תוספות, 3 סוגי בשרים, קינוחים, שתיה, מפות וכלים חד"פ. 
סעודת שנייה: לחם הבית, 8 סלטים, 3 תוספות, 3 סוגי בשרים, קינוחים, שתיה, מפות וכלים חד"פ. 
סעודה שלישית: לחם הבית, מגוון סלטים, דגים, פשטידות, שתיה, מפות וכלים חד"פ.

לפירוט המלא- עברו לעמוד קייטרינג לשבת חתן הכל כלול

  • קייטרינג לשבת חתן - 3 סעודות "קומפלט" כולל מלצרים  - 300 ש"ח למנה

מה זה כולל? 
סעודה ראשונה: לחם הבית, 8 סלטים, 2 סוגי דגים, 3 תוספות, 3 סוגי בשרים, קינוחים, שתיה, מפות וכלים חד"פ. 
סעודת שנייה: לחם הבית, 8 סלטים, 3 תוספות, 3 סוגי בשרים, קינוחים, שתיה, מפות וכלים חד"פ. 
סעודה שלישית: לחם הבית, מגוון סלטים, דגים, פשטידות, שתיה, מפות וכלים חד"פ.
כולל שירות מלצרים ותפעול מלא של האירוע לפירוט המלא - עברו לעמוד קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים

קייטרינג לשבת חתן מחירים | קייטרינג יהלום

שבת חתן היא מסורת יהודית הנחגגת בשבת שלפני או אחרי החתונה. אירוע זה מציין תקופה ייחודית ושמחה עבור הזוג הטרי, כשהם זוכים לכבוד וחוגגים על ידי משפחתם, חבריהם וקהילתם. חשיבותה של שבת חתן טמונה לא רק בחגיגת האיחוד החדש אלא גם בהיבט הקהילתי של האירוע. זהו זמן בו משותפות ברכות, ואושרם של בני הזוג מוכפל על ידי השתתפות הקהילה. באופן מסורתי, החגיגה כוללת תפילות מיוחדות, ארוחות חגיגיות ולעתים קרובות החתן נקרא לתורה במהלך תפילות בית הכנסת. שבת זו היא הזדמנות עבור בני הזוג להיכנס לחייהם החדשים יחד מוקפים באהבה, תמיכה וברכות קהילתיות.

מדוע היא מיוחדת? שבת חתן מגלמת את מהות השמחה והקהילה בחיים היהודיים. היא מרחיבה את חגיגות החתונה לתחום הרוחני, ומשלבת את הנישואין החדשים עם מסורות נצחיות וערכים קהילתיים. חגיגה זו אינה עוסקת רק בשמחה האישית של בני הזוג אלא בחלוקת השמחה הזו וקבלת ברכות קולקטיביות. זהו שילוב יפהפה של אושר אישי ומעורבות קהילתית, מה שהופך אותה לאירוע מיוחד באמת בחיים התרבותיים והדתיים היהודיים.

מהן אפשרויות הקייטרינג השונות הזמינות לשבת חתן?

בעת תכנון שבת חתן, בחירת אפשרות הקייטרינג הנכונה היא קריטית ליצירת חגיגה בלתי נשכחת. קייטרינג לאירוע כזה יכול להשתנות מאוד, בהתאם להעדפות הזוג ומשפחותיהם, כמו גם לגודל ולרשמיות של המפגש. באופן כללי, ישנם שלושה סוגים עיקריים של שירותי קייטרינג שניתן לשקול עבור שבת חתן: קייטרינג אוכל מוכן, קייטרינג הכול כלול (ללא שירות מלצרים), וקייטרינג קומפלט כולל שירות מלצרים.

  • קייטרינג אוכל מוכן לשבת חתן נבחר לעתים קרובות למפגשים קטנים ואינטימיים יותר. אפשרות זו כוללת משלוח של מנות מוכנות למקום האירוע, מוכנות להגשה. היא מאפשרת מגוון רחב של אפשרויות תפריט, החל ממנות מסורתיות ועד לאפשרויות עכשוויות יותר. סוג זה של קייטרינג אידיאלי למי שמחפש לשמור על רמה מסוימת של פשטות ולהתמקד בחגיגה ללא פורמליות של שירות מלא
  • קייטרינג לשבת חתן הכול כלול (ללא שירות מלצרים) מעלה את רמת הנוחות בכך שהוא לא רק מספק אוכל מוכן, אלא גם כולל לחמים, שתיה קינוחים ועוד. האוכל מוצג בדרך כלל בסגנון מזנון, המאפשר לאורחים להגיש לעצמם. אפשרות זו משלבת בין התחושה הלא פורמלית של קייטרינג אוכל מוכן לבין שירות הקייטרינג המלא והפורמלי יותר, מה שהופך אותה מתאימה למגוון חגיגות שבת חתן.
  • קייטרינג קומפלט כולל שירות מלצרים היא האפשרות הפורמלית ביותר ונבחרת בדרך כלל לחגיגות גדולות או משוכללות יותר. שירות זה כולל כל היבט של הארוחה, החל מהכנת האוכל וההגשה ועד לשירות שולחן מלא על ידי מלצרים. בנוסף, אפשרות זו כוללת לעתים קרובות אפשרות של עיצוב מרכזי שולחן ועודקייטרינג מלא מושלם עבור אלו המעוניינים להציע לאורחיהם חווית אוכל מעודנת יותר מבלי לדאוג לפרטים. כל אפשרות קייטרינג מציעה סט יתרונות משלה, המאפשר התאמה אישית של חגיגת שבת חתן לטעמם והעדפותיהם הייחודיים של בני הזוג.

למה לבחור בקייטרינג יהלום לשבת חתן שלכם?

בחירת קייטרינג לשבת חתן היא החלטה משמעותית שמשפיעה רבות על האווירה והצלחת החגיגה. קייטרינג יהלום מתבלט כבחירה מועדפת בשל שירות יוצא מן הכלל, מגוון קולינרי עשיר והקפדה על סטנדרטים של כשרות. הנה כמה סיבות לכך שקייטרינג יהלום צריך להיות בראש הרשימה שלכם לשירותי קייטרינג לשבת חתן:

  • שירות יוצא דופן: בקייטרינג יהלום, הדגש הוא על מתן חוויה אישית לכל אירוע. מתוך הבנה שכל שבת חתן היא ייחודית, הם מציעים תשומת לב מיוחדת על מנת להבטיח שחזונם של הזוג לשבת המיוחד שלהם יתגשם. משלבי התכנון ועד ליום האירוע, צוות מקצועי של קייטרינג יהלום עובד בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות, ומציע הכוונה ותמיכה כדי להפוך את החגיגה לחלקה וללא מתחים.
  • מגוון קולינרי עשיר: קייטרינג יהלום מתגאה באוכל משובח, המוכן על ידי שפים מיומנים המתמחים במגוון מטבחים. בין אם אתם מחפשים מנות יהודיות מסורתיות, מרוקאיות, אוכל אוריינטלי או טעמים בינלאומיים מודרניים, לקייטרינג יהלום מגוון רחב של אפשרויות תפריט לבחירה. גיוון זה מאפשר לזוגות להתאים אישית את התפריט לטעמם ולדרישות התזונתיות שלהם, תוך הבטחת חוויה קולינרית מענגת עבור כל האורחים.
  • סטנדרטים של כשרות מהודרת: שמירה על כשרות היא מרכיב קריטי בחגיגות שבת חתן רבות. קייטרינג יהלום מציע כשרות מהודרת תחת פיקוח קפדני, ומבטיח שכל האוכל עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של תעודת כשרות. מחויבות זו לכשרות מאפשרת למשפחות ולאורחים לקחת חלק בחגיגה בביטחון ובשקט נפשי.
  • עיצובים מדהימים: מעבר לאוכל, קייטרינג יהלום ידוע בעיצובים ובהגשה המדהימים שלו. הם מאמינים שההיבט החזותי של הארוחה משפר את חווית האוכל הכוללת. הקפדתם על הפרטים הקטנים, החל מהגשת המזון ועד לעיצוב השולחנות, מוסיפה נופך אלגנטי לאירוע והופכת את חגיגת שבת חתן לבלתי נשכחת.
  • בחירה בקייטרינג יהלום לשבת חתן שלכם, משמעותה להפקיד את יומכם המיוחד בידי מומחים, שמבינים את החשיבות של אוכל, שירות ומסורת. השילוב של שירות אישי, מצוינות קולינרית וכשרות מהודרת הופך אותם לבחירה האידיאלית לחגיגה חד פעמית זו.

חשיבותה של שבת חתן

  • א. שבת חתן היא חגיגה יהודית מסורתית הנערכת בשבוע שלפני החתונה. היא מספקת הזדמנות לחתן, למשפחתו ולחבריו להתכנס יחד ולשמוח לקראת הנישואים הקרובים. 
  • ב. מנהגי מסורת שונים נקשרים לשבת חתן, כמו קבלת ברכות מחברים ובני משפחה, אמירת תפילות מיוחדות ואכילת מאכלים המסמלים אירוח וחמימות.
  • ג. שירותי קייטרינג איכותיים חיוניים ליצירת חוויה בלתי נשכחת בשבת חתן. קייטרינג יהלום לא רק מספקים מטבח כשר טעים, אלא גם מוודאים שכל היבט באירוע מטופל, ומאפשרים לחתן ולמשפחתו להתמקד בהנאה מאירוע מיוחד זה.

תפריט כשר של קייטרינג יהלום לשבת חתן

קייטרינג יהלום מבינים שכל אירוע הוא ייחודי ומציעים אפשרויות תפריט בהתאמה אישית כדי לענות על הצרכים וההעדפות הספציפיות של החתן ומשפחתו. השפים המנוסים שלהם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות כדי ליצור תפריט שמשקף את טעמם ואת הדרישות התזונתיות שלהם.בנוסף לאפשרויות התפריט הנרחבות שלהם, קייטרינג יהלום מחויבים להיענות להגבלות והעדפות תזונתיות, כגון מנות צמחוניות, טבעוניות או נטולות גלוטן, תוך הבטחה שכל האורחים יוכלו ליהנות מארוחה טעימה ומשביעה.

שירותים נוספים שמציעה קייטרינג יהלום

  • א. על מנת להבטיח אירוע חלק ונטול דאגות, קייטרינג יהלום מציע שירותי תכנון וניהול אירועים מקיפים. הצוות המנוסה שלהם יכול לסייע בבחירת המקום המושלם, עיצוב סידורי שולחן וקישוטים וארגון של כל בידור נוסף או אלמנטים מיוחדים.
  • ב. מצגת היא המפתח בכל הנוגע ליצירת חווית סעודה בלתי נשכחת. הצוות המיומן של קייטרינג יהלום מבטיח שכל מנה מצופה להפליא ומוגשת, ומוסיפה נגיעה נוספת של אלגנטיות לאירוע.
  • ג. קייטרינג יהלום מציע גם מגוון אפשרויות צוות והגשה, החל ממלצרים מקצועיים ועד למזנונים בסגנון בופה, מה שמאפשר ללקוחות לבחור את ההתאמה הטובה ביותר לצרכים ולתקציב של האירוע שלהם.

היתרונות בבחירת קייטרינג יהלום לשבת חתן כשרה

  • א. איכות וטעם האוכל הם בעלי חשיבות עליונה בבחירת שירותי קייטרינג. קייטרינג יהלום מתגאה בכך שהוא משתמש רק במרכיבים הטריים ביותר, המוכנים במומחיות על ידי השפים המיומנים שלהם כדי ליצור מנות מעוררות תיאבון שיגרמו להתרשמות אפילו בקרב החיך המפונק ביותר.
  • ב. תשומת הלב של קייטרינג יהלום לפרטים ולהגשה מבדילה אותם משירותי קייטרינג אחרים. כל מנה מוכנה במחשבה רבה ומוצגת להפליא, תוך הבטחה שהארוחה לא רק טעימה אלא גם מדהימה מבחינה ויזואלית.
  • ג. אמינות ומקצועיות חיוניים בעת תכנון אירוע חשוב כמו שבת חתן. עם רקורד ההצלחה המוכח של קייטרינג יהלום, הלקוחות יכולים להיות בטוחים שהחגיגה שלהם תבוצע ללא דופי וללא תקלות.
  • ד. קייטרינג יהלום מציע מחירים תחרותיים עבור השירותים יוצאי הדופן שלו. על ידי עבודה צמודה עם לקוחות כדי ליצור תפריט מותאם אישית ותוכנית אירוע, הם מבטיחים שהלקוחות יקבלו את התמורה הטובה ביותר להשקעתם.

כיצד משפיעה כשרות מהודרת על בחירת הקייטרינג?

כשרות מהודרת חורגת מהדרישות הבסיסיות של הכשרות המסורתית, ומשלבת סטנדרטים מחמירים יותר ולעתים קרובות מרכיבים יוקרתיים יותר, דבר שיכול להשפיע משמעותית על בחירת הקייטרינג לשבת חתן. רמת כשרות גבוהה זו מבטיחה שכל המזון המוגש לא רק עומד בחוקי התזונה היהודיים, אלא גם עומד בסטנדרט גבוה יותר של איכות ועידון. כאשר קייטרינג מציע כשרות מהודרת, הוא פותח עולם של אפשרויות תפריט מתוחכמות ומגוונות, מה שמאפשר להגיש מנות שעומדות הן בדרישות הדתיות והן מעוצבות בצורה יוצאת דופן.

עבור משפחות וזוגות המקפידים על סטנדרטים אלו בקפדנות, בחירת קייטרינג המציע כשרות מהודרת היא חיונית. זה מספק שקט נפשי, בידיעה שהאוכל לא רק עומד בחוקי התזונה אלא גם באיכות גבוהה. היבט זה מושך במיוחד לשבת חתן, אירוע החוגג אבן דרך משמחת בחיי הזוג, שם הם מבקשים להציע לאורחיהם חווית אוכל יוצאת דופן מבלי להתפשר על עקרונות דתיים.

יתרה מכך, קייטרינג המתמחים בכשרות מהודרת מיומנים ביצירת תפריטים שהם גם חדשניים וגם מכבדים עמוקות את המסורת, תוך שילוב טעמים קלאסיים עם טכניקות בישול עכשוויות. תשומת הלב לפרטים והמחויבות לאיכות מעלים את רמת החגיגה, מה שהופך את שבת החתן לאירוע בלתי נשכח באמת עבור כל המעורבים. בחירת קייטרינג שמבין ומכבד את הניואנסים של כשרות מהודרת יכולה להפוך ארוחה פשוטה למשתה מעודן, המשקף את השמחה והקדושה של האירוע.

כמה עולה קייטרינג לשבת חתן?

עלות הקייטרינג לשבת חתן יכולה להשתנות במידה ניכרת בהתאם למספר גורמים, כולל בחירת הקייטרינג, רמת השירות הניתנת, בחירת התפריט ומספר האורחים. כקו מנחה כללי, קייטרינג של אוכל מוכן, הכולל משלוח של מנות מוכות לאכילה ללא צוות שירות, הוא האפשרות הידידותית ביותר לתקציב. מחירים עבור סוג זה של קייטרינג עשויים להתחיל מכ-55 ש"ח למנה, מה שהופך אותו לבחירה נגישה למפגשים קטנים או אינטימיים יותר.

עבור אלו שבוחרים בקייטרינג הכל כלול ללא שירות מלצרים, הכולל בדרך כלל אוכל, שתייה ולעיתים גם כלי הגשה וסידור, העלות למנה יכולה לנוע בין 90 ש"ח ל-135 ש"ח. אפשרות זו מציעה איזון בין נוחות ועלות, מתאימה לאירועים בגודל בינוני.

האפשרות היוקרתית ביותר, קייטרינג מלא הכולל שירות מלצרים, המספק חווית סעודה מלאה עם צוות להגשת אוכל ושתייה, ניהול ההגשה וניקיון לאחר מכן, יכול להתחיל מ-120 ש"ח למנה ולעלות, בהתאם למורכבות התפריט ורמת השירות הרצויה. עבור אלו הדורשים סטנדרטים גבוהים של כשרות, הדבר יכול להשפיע עוד יותר על העלות, בהתחשב בדרישות המחמירות למרכיבים והכנה.

בסופו של דבר, עלות הקייטרינג לשבת חתן מושפעת מבחירת רמת השירות ומורכבות התפריט. זוגות צריכים לשקול את התקציב וההעדפות שלהם כדי לבחור את האפשרות הטובה ביותר שתענה על צרכיהם ותבטיח חגיגה בלתי נשכחת. 

כמה עולה קייטרינג לשבת חתן?

 תלוי את מי שואלים. שבת חתן, היא חגיגה משמחת ומשמעותית במסורת היהודית, הנערכת בשבת שלאחר החתונה. האירוע מאחד משפחה וחברים כדי לחלוק את האושר של הזוג הטרי. כמו בכל חגיגה, האוכל ממלא תפקיד מרכזי, וקייטרינג לשבת חתן הוא היבט מהותי באירוע. כאן נכנסת לתמונה קייטרינג יהלום, עם מחויבותה לספק שירותי קייטרינג יוצאי דופן לשבת חתן ולחופשות שבת. עם הסלוגן "לאירוע שהולם לכם", קייטרינג יהלום מתמקדת בהתאמת שירותיה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

גורמים המשפיעים על עלות הקייטרינג לשבת חתן

מספר גורמים משפיעים על עלות הקייטרינג לחגיגת שבת חתן. הבנת גורמים אלה תעזור לכם לקבל החלטה מושכלת בבחירת שירותי קייטרינג.

  1. מספר האורחים - גודל רשימת האורחים שלכם ישפיע ישירות על עלות הקייטרינג. יותר אורחים דורשים יותר אוכל, משקאות וצוות שירות, מה שיגדיל את ההוצאה הכוללת.
  2. בחירת תפריט - סוג האוכל שתבחרו לתפריט שלכם ישפיע גם הוא על העלות. חלק מהמנות והמרכיבים יקרים יותר מאחרים, לכן בחירת תפריט שמתאים לתקציב שלכם היא קריטית
  3. מיקום האירוע - מיקום חגיגת שבת החתן שלכם יכול להשפיע על עלות הקייטרינג. חלק מהמקומות עשויים לגבות עמלות נוספות עבור קייטרינג חיצוני, בעוד שאחרים עשויים להיות בעלי דרישות ספציפיות שעשויות להגדיל את העלות.
  4. דרישות צוות ושירות - רמת השירות הרצויה לכם לאירוע שלכם תשפיע אף היא על העלות. אם אתם זקוקים לשירותי קייטרינג מלאים, הכוללים הקמה, הגשה וניקוי, המחיר יהיה ככל הנראה גבוה יותר מאשר אם תבחרו בשירות פשוט יותר בסגנון בופה. 

שירותי קייטרינג יהלום לשבת חתן

קייטרינג יהלום מציע מגוון רחב של שירותים וחבילות שיתאימו לתקציבים והעדפות שונות עבור חגיגות שבת חתן.

א. מחירים אטרקטיביים וחבילות משתלמותקייטרינג יהלום מתגאה במתן שירותי קייטרינג איכותיים במחירים נוחים לכל כיס. החבילות שלנו מתחילות במחיר של 55 ₪ בלבד לסועד, מה שמאפשר לכם לארח אירוע שבת חתן בלתי נשכח מבלי לקרוע את הכיס.

ב. מגוון אפשרויות תפריטעם מבחר מגוון של אפשרויות תפריט, קייטרינג יהלום מבטיח שיש משהו שיתאים לחיך של כולם. החל ממנות מסורתיות ועד לטוויסטים מודרניים על מתכונים קלאסיים, הקייטרינג שלנו יכול להכיל מגבלות והעדפות תזונתיות שונות, תוך הבטחה שכל האורחים שלכם יהיו שבעים ומרוצים.

נופש שבת עם קייטרינג יהלום

בנוסף לשירותי קייטרינג לאירועי שבת חתן, קייטרינג יהלום מציע גם שירותים לנופש שבת. בין אם אתם מתכננים חופשת סוף שבוע עם המשפחה או מפלט מרגיע עם חברים, קייטרינג יהלום יכול לספק לכם אוכל טעים ושירות יוצא דופן שישדרגו את החוויה שלכם.

א. היתרונות שבבחירת שירותי קייטרינג לנופש שבת בחירה בשירותי קייטרינג במהלך נופש השבת שלכם מאפשרת לכם להתמקד בהנאה מהזמן שלכם עם יקיריכם מבלי לדאוג לתכנון ארוחות, הכנה וניקוי. עם המומחיות של קייטרינג יהלום, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהארוחות שלכם יהיו טעימות, משביעות ובהתאם לחוקי הכשרות.

ב. כיצד קייטרינג יהלום מתאים את עצמו לסוגי נופש וצרכים שונים? קייטרינג יהלום מבין שכל נופש הוא ייחודי ודורש גישה מותאמת אישית. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות כדי ליצור תפריטים מותאמים אישית ותוכניות שירות שיתאימו לסוגי נופש וצרכים שונים, תוך הבטחת חוויה חלקה ומהנה.

המלצות חמות מלקוחות מרוצים

קייטרינג יהלום בנתה מוניטין מוצק בזכות המחויבות שלה לאיכות ולשירות. הלקוחות המרוצים שלהם מספקים באופן עקבי המלצות חמות, ומשבחים את הקייטרינג על האוכל הטעים שלו, תשומת הלב לפרטים והגישה האישית לכל אירוע.

א. המלצות וביקורות - המלצות הלקוחות וביקורות מקוונות מדגישות את החוויות החיוביות שהיו ללקוחות עם קייטרינג יהלום. המסירות של הקייטרינג לעמידה בציפיות ואף לעלות עליהן ניכרת במשוב המחמיא שהם מקבלים

ב. איכות ושירות גבוהים באופן עקבי - קייטרינג יהלום מקפידה על סטנדרטים גבוהים בכל הנוגע לאוכל ולשירות שלה, תוך הבטחה שכל אירוע שהיא מקיימת יהיה מוצלח. לקוחות יכולים להיות סמוכים ובטוחים ששבת חתן או חופשת השבת שלהם ינוהלו ויבוצעו באופן מקצועי.

ג. גישה אישית לכל אירוע - בהבנה ששום שני אירועים אינם זהים, קייטרינג יהלום מתגאה בכך שהיא מציעה גישה אישית לכל לקוח. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק איתך כדי ליצור תפריט ייחודי ותוכנית שירות שמתאימים לחזון ולמסגרת התקציב שלך.

כשרות מהודרת של בד"ץ בית יוסף

עבור לקוחות יהודים שומרי מצוות, הכשרות היא שיקול הכרחי בבחירת שירות קייטרינג. קייטרינג יהלום עובד בשיתוף פעולה עם מטבחי יאמיש, המקפידים על הסטנדרטים המחמירים של בד"ץ בית יוסף, תוך הבטחה שהאוכל והנהלים שלה עומדים ברמת הכשרות הגבוהה ביותר.

א. חשיבות הכשרות לשבת חתן - שמירה על חוקי הכשרות היא היבט חיוני במסורת היהודית, במיוחד עבור חגיגות כמו שבת חתן. בחירת קייטרינג שמכבד ועוקב אחר חוקים אלה חיונית לאירוע מוצלח.

ב. הסטנדרטים המחמירים של בד"ץ בית יוסף - בד"ץ בית יוסף הוא סמכות כשרות מוערכת הידועה בסטנדרטים המחמירים שלה. על ידי הקפדה על סטנדרטים אלה, קייטרינג יהלום מבטיחה שהאוכל והשירות שלה תואמים את רמת שמירת הכשרות הגבוהה ביותר.

המחויבות של קייטרינג יהלום ליצירת אירוע שמתאים לכם

בלב הפילוסופיה של קייטרינג יהלום עומד מסירותם ליצירת אירוע שבאמת מתאים לכם. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות כדי להתאים את השירותים שלהם לצרכים, להעדפות ולתקציבים האישיים.

א. פרסונליזציה והתאמה אישית - קייטרינג יהלום מאמינה שכל אירוע הוא ייחודי ודורש גישה מותאמת אישית. הם משתפים פעולה עם לקוחות כדי לפתח תפריטים מותאמים אישית ותוכניות שירות המשקפות את האינדיבידואליות של כל חגיגה.

ב. שירות לקוחות יוצא דופן - מהייעוץ הראשוני ועד לניקיון הסופי, צוות קייטרינג יהלום מספק שירות לקוחות יוצא דופן. הם קשובים לצרכים ולדאגות של הלקוחות, ומבטיחים שכל אירוע יתנהל בצורה חלקה ויעלה על הציפיות.

ג. תשומת לב לפרטים - קייטרינג יהלום ידועה בזכות תשומת הלב לפרטים הקטנים. הם מתחשבים בכל היבט של האירוע, החל מבחירת התפריט ועד להצגת האוכל, תוך הקפדה שכל אלמנט יהיה מושלם.לסיכום, בעת תכנון חגיגת שבת חתן או נופש שבת, בחירת שירות הקייטרינג הנכון היא קריטית. קייטרינג יהלום מציעה שירותי קייטרינג משתלמים ואיכותיים שניתן להתאים אותם לצרכים ולהעדפות הייחודיים שלכם. 

עם המחויבות שלהם לאוכל יוצא דופן, שירות ודבקות בסטנדרטים המחמירים של הכשרות של בד"ץ בית יוסף, קייטרינג יהלום היא בחירה מצוינת עבור צרכי הקייטרינג של שבת חתן או נופש שבת שלכם. אז כשאתם שואלים, "כמה עולה קייטרינג לשבת חתן?" זכרו שקייטרינג יהלום מספקת אפשרויות משתלמות מבלי להתפשר על האיכות והשירות.

קייטרינג לשבת חתן מחירים ותפריטים

מסקירה שערכנו בקייטרינג יהלום, גילינו שרמת המחירים דומה מאוד בין חברות הקייטרינג המובילות, כשמחיר הזמנת קייטרינג לשבת חתן נעה בין 150 ל200 ש"ח. לעומת זאת מחיר הזמנת קייטרינג לאירוע כולל שירות מלצרים עומדת על 250 עד 300 ש"ח לאדם, תלוי בפרטי ההזמנה. אלו מחירים שווים ביותר, וניתן לומר בהחלט שמבחינה כלכלית משתלם יותר להזמין קייטרינג מאשר להכין אוכל באופן עצמאי. מה ההבדל בין אוכל מוכן לבין קייטרינג לאירוע? יש לשים לב לשני מושגים חשובים בהזמנת קייטרינג לאירוע:

  • אוכל מוכן לאירוע – כוללת את רכיבי האוכל המיוצר במטבח הקייטרינג בלבד. רכיבי האוכל כוללים סלטים, תוספות חמות / קרות, מנות ראשונות / עיקריות. על בסיס ההזמנה תוכלו להוסיף על הזמנת הבסיס, לחמים, קינוחים, שתיה ועוד..
  • קייטרינג לאירוע כולל שירות מלצרים – כאן אתם מקבלים לא רק את המנות הסלטים והתוספות, אלא גם את כל השירות מסביב. לחמים, שתיה, קינוחים, מפות, כלים, ותפעול מלא הכולל" הובלה, עריכה, הגשה, מלצור ופינוי. בדרך כלל, המושג "קייטרינג לאירוע" כולל את שני הרכיבים: גם האוכל המוכן, וגם הפקת אירוע. חשוב שתכירו את המושגים, כדי שתהיו בעניינים..

קייטרינג לשבת חתן מחירים ודילים משתלמים - המחיר ל3 (!) סעודות שבת מלאות!

למה משתלם יותר להזמין אוכל מוכן מאשר להכין בבית?

כל מי שהכין אוכל בבית לאירוח של 20 איש, יודע כמה זמן נדרש כדי לקנות את המוצרים מהסופר, מהירקן ומהאטליז. ומה עם החנות לכלים חד פעמיים? ולהוביל, ולאחסן בקירור ובמקפיא (כשהוא עמוס כבר מלפני כן..) ואז להוציא ולהפשיר, ולהפעיל את כל המשפחה כדי להכין את כל הסלטים, והדגים, והבשרים והתוספות, ואחרי שהכול מוכן הגיע הזמן לנקות.. ואז לערוך את השולחן, ולדאוג שהאוכל יהיה חם. וכשהאירוח יסתיים שוב לנקות.. כבר הבנתם את הפואנטה.. 

אם יש לכם אירוע סטנדרט של 80 חברים, תכפילו את כל זה פי 4!! מה שאומר שכנראה תצטרכו להפסיד ימי עבודה, ללכלך את כל הבית, ואולי גם לייצר ויכוחים מיותרים עם הילדים, שלא ממש בעניין לקלף 10 קילו עגבניות למטבוחה..  כשאתם מזמינים קייטרינג, אתם ממשיכים בשגרת החיים הכיפית שלכם, ונותנים לחברה מקצועית ואיכותית לעשות עבורכם את כל העבודה, בעלות שווה לכל נפש.

לסיכום, אין ספק שכיום ניתן למצוא שירות קייטרינג לשבת חתן, שיעניק לכם ראש שקט ומענה מושלם לאירוע יוקרתי במחיר משתלם. ביהלום תוכלו לקבל פירוט מלא של שירות קייטרינג לשבת חתן מחירים ותפריטים, להבטחת הנאה מושלמת שלכם ושל חבריכם. נכתב על ידי אסי לוי מפיק ומנהל אירועים מבית קייטרינג יהלום לשמחה מושלמת. 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.