רבים שואלים, האם יש לתחום עיצוב חופה ושולחנות מחיר מקובל בישראל? ובמה זה תלוי? כמובן שאין מחיר מקובל, יש רמת מחירים שונים בין חברות ומעצבים, תלוי בסגנון העיצוב, בכמות העבודה, בגודל ההזמנה, במיקום האירוע, ובפרמטרים נוספים.

כפי שבוודאי תוכלו לראות, ביהלום תוכלו לקבל עיצוב חופה ושולחנות במחיר משתלם ביותר, מתוך שאיפה שלנו שכל זוג מאורסים לקראת חתונה, שירצה עיצוב יוקרתי לחתונה, יוכל לקבל את השירות שלנו מבלי לחשוב פעמיים על רמת המחירים. כך עוד ועוד זוגות נהנים מעיצוב יוקרתי לחתונה במחיר משתלם וגם אנחנו ממשיכים להרחיב את הפעילות העסקית שלנו. Win win

ליעוץ והזמנות: 052-7656-603
מעדיפים ווטצאפ?
 ה"ווטצאפ של יהלום"

עיצוב חופה ושולחנות מחיר משתלם במיוחד 

טווח המחירים לעיצוב חתונה

ככלל, עיצוב חתונה מורכב מ3 חלקים. עיצוב חופה, כיסא כלה, ועיצוב שולחנות. טווח המחירים של יהלום הפקות לעיצוב חתונה:

  • חופה להשכרה מחיר כולל החופה העיצוב והשביל: 2000-3000 ₪
  • עיצוב חופה מחיר כולל עיצוב ושביל: 1200 ש"ח
  • כסא כלה מעוצב מחיר כולל כסא, עיצוב ושביל: 1200-2400 ש"ח
  • עיצוב שולחנות: 50-80 ש"ח לשולחן
    *מינימום להזמנה 1200 ש"ח

כמו בכל תחום, מי שמציע לי מחיר זול מדי ביחס לחברות אחרות, אני מנסה להבין איך זה יכול להיות, האם בגלל שהוא חדש? או שהוא מציע שירות גרוע? או שפשוט אין לו לקוחות.. פתגם חכם אומר: הזול הוא בדרך כלל היקר. לא מזמן מתקשרת אלי האימא של הכלה ימים ספורים לפני החתונה בבקשה ובתחינה לעזור לה. מה קרה? שאלתי. המעצב שהיא סגרה אתו פשוט לא עונה לטלפון והיא חוששת מאוד שאולי הוא פשוט לא יגיע.. זה לא פשוט וזה מלחיץ ביותר. פעלנו בזריזות מול מעצבת אחרת כדי לדאוג להם לחופה מושלמת במחיר משתלם מאוד (כל הציוד שלנו כבר היה מושכר לאירועים אחרים..)

אנו מציעים מגוון אפשרויות במחירים נוחים, כך שלא תצטרכו לשבור את הכיס כדי לגרום לחתונה שלכם להיראות מדהים. הצוות שלנו עזר לאלפי זוגות, ואנחנו כאן כדי לעזור גם לכם. בין אם אתם אוהבים משהו מסורתי, מודרני או ייחודי לחלוטין, אנחנו כאן בשבילכם. בואו נצלול למה שמייחד את יהלום הפקות וכיצד נוכל להפוך את יום החתונה שלכם לבלתי נשכח.

מה הופך את עיצובי החופה והשולחנות של יהלום הפקות למיוחדים כל כך?

כולנו רוצים שהיום חתונה שלנו יהיה מיוחד, נכון? ביהלום הפקות, אנחנו מבינים את זה. עיצובי החופה והשולחנות שלנו בולטים בגלל תשומת הלב שלנו לכל פרט ופרט.

קודם כל, אנו מציעים מגוון רחב של סגנונות. בין אם אתם אוהבים משהו מסורתי, מודרני, כפרי או אפילו קצת שונה, יש לנו את מה שאתם מחפשים. לצוות המומחים שלנו ניסיון של שנים, והם יודעים איך להגשים את החזון שלכם.

סיבה נוספת לכך שאנחנו מיוחדים היא האיכות של העבודה שלנו. אנו משתמשים בחומרים איכותיים כדי להבטיח שהכל ייראה מושלם ויחזיק מעמד לאורך כל היום הגדול שלכם. 

בנוסף, המחירים שלנו נוחים. אנו מאמינים שלכולם מגיע חתונה יפה בלי לפשוט את הרגל. המחירים שלנו תחרותיים, ואנו מציעים חבילות שונות שיתאימו לתקציבים שונים.

שביעות רצון הלקוחות היא גם עניין חשוב מאוד עבורנו. עזרנו לאלפי זוגות מאושרים, והמשוב החיובי שלהם מדבר בעד עצמו. כשבוחרים ביהלום הפקות, לא מקבלים רק שירות; מקבלים צוות שאכפת לו להפוך את יום החתונה שלכם למדהים ככל האפשר. אנחנו מקשיבים למה שאתם רוצים ועובדים אתכם כדי שזה יקרה.

בקיצור, יהלום הפקות מיוחדת בזכות המגוון, האיכות, המחירים הנוחים והמחויבות שלנו לאושר הלקוחות. אנו דואגים שתקבלו את עיצובי החופה והשולחנות שתמיד חלמתם עליהם, בלי שום טרחה.

כיצד ניתן להתאים אישית את עיצוב החופה והשולחנות?

בתכנון חתונה, התאמה אישית של עיצובי החופה והשולחנות היא עניין גדול. ביהלום הפקות, אנו מציעים דרכים רבות להפוך את עיצובי החופה והשולחנות שלכם למושלמים עבורכם. כך תוכלו לעשות זאת.

  • בחרו את הסגנון שלכם ראשית, תוכלו לבחור סגנון שמתאים לטעמכם. האם אתם אוהבים משהו מסורתי, או אולי משהו מודרני יותר? יש לנו הכל, מעיצובים קלאסיים ועד סגנונות כפריים. ישנם זוגות שמעדיפים את האלגנטיות של חופה מסורתית עם בדים ופרחים לבנים, בעוד שאחרים עשויים לבחור במראה כפרי יותר עם אלמנטים מעץ וצמחייה. לא משנה מה הסגנון שלכם, אנחנו כאן בשבילכם.
  • הוסיפו נגיעות אישיות - לאחר מכן, הוסיפו נגיעות אישיות לחופה שלכם. זה יכול להיות כל דבר שמשמעותו מיוחדת לכם ולבן/בת הזוג. ישנם זוגות שאוהבים לשלב חפצי ירושה משפחתיים או בדים מיוחדים. אחרים עשויים לרצות לכלול את הפרחים או הצבעים האהובים עליהם. אתם יכולים אפילו להוסיף תאורה למגע קסום נוסף. נגיעות אישיות גורמות לחופה להרגיש כמו המקום המיוחד שלכם.
  • התאימו אישית את עיצובי השולחנות - שולחנות חשובים לא פחות מהחופה. תוכלו לבחור כיצד תרצו שהשולחנות שלכם ייראו. האם אתם רוצים שולחנות עגולים או ארוכים? אילו סוגי מרכז שולחן אתם אוהבים? פרחים, נרות, או אולי משהו ייחודי כמו ספרים או תמונות? אתם מחליטים. יהלום הפקות מציעה מגוון מפות ומפיות המתאימים לנושא שלכם. תוכלו לשלב ולערבב עד שתרגישו שזה בדיוק זה.
  • עבדו עם המעצבים שלנו - צוות המומחים שלנו כאן כדי לעזור. יש להם ניסיון של שנים והם יודעים איך לגרום לדברים להיראות נהדר. שבו עם אחד המעצבים שלנו ושתפו את הרעיונות שלכם. הם יכולים לעזור לכם להבין מה עובד הכי טוב ולוודא שהכל משתלב יפה. לפעמים, ייתכן שיהיה לכם רעיון אבל לא תדעו איך להוציא אותו לפועל. כאן המעצבים שלנו נכנסים לתמונה. הם יכולים להפוך את החזון שלכם למציאות.
  • קחו בחשבון את התקציב שלכם - התאמה אישית של עיצובי החופה והשולחנות לא חייבת לפרוץ את מסגרת התקציב. ביהלום הפקות, אנו מציעים אפשרויות לכל תקציב. בין אם אתם רוצים משהו פשוט ואלגנטי או מפואר ומפואר, אנו יכולים לעזור לכם למצוא פתרון שמתאים לתקציב שלכם. דברו עם הצוות שלנו על התקציב שלכם, והם יעזרו לכם להפיק ממנו את המרב.
  • קבלו משוב - לבסוף, אל תשכחו לקבל משוב. הציגו את הרעיונות שלכם לחברים או למשפחה וראו מה דעתם. לפעמים, יכול להיות להם רעיון נהדר שלא חשבתם עליו. בנוסף, תמיד טוב לקבל חוות דעת נוספת כדי לוודא שהכל נראה מושלם. בסופו של דבר, התאמה אישית של עיצוב החופה והשולחנות שלכם נועדה לגרום לחתונה שלכם להרגיש כמו שלכם. עם יהלום הפקות, יש לכם את החופש ליצור סביבה יפהפייה ומשמעותית ליום המיוחד שלכם.

אילו עיצובים מגוונים מציעה יהלום הפקות?

כשזה מגיע לעיצובי חופה ושולחנות, ליהלום הפקות יש משהו לכולם. אנו יודעים שלכל זוג יש את הטעם והסגנון הייחודיים לו, וזו הסיבה שאנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות לבחירה.

ראשית, בואו נדבר על הסגנונות השונים של החופות הזמינות. בין אם אתם מחפשים משהו מסורתי או מודרני יותר, יהלום הפקות דואגת לכם. למי שמעדיף מראה קלאסי, אנו מציעים חופות מסורתיות עם וילונות יפהפיים וסידורי פרחים. עיצובים אלה מושלמים לזוגות שרוצים לדבוק ביופי הנצחי של טקס חתונה יהודי מסורתי.

אם אתם בעניין של משהו עכשווי יותר, יש לנו חופות מודרניות הכוללות קווים חלקים ועיצובים מינימליסטיים. אלו נהדרות עבור זוגות שרוצים שהחתונה שלהם תהיה בעלת אווירה מודרנית ויוקרתית. החופות המודרניות משתמשות לעתים קרובות בחומרים כמו מתכת וזכוכית כדי ליצור אפקט ויזואלי מדהים.

לאוהבי הטבע, יהלום הפקות מציעה חופות כפריות. עיצובים אלה משלבים לעתים קרובות אלמנטים טבעיים כמו עץ, צמחייה ופרחי בר. הן מושלמות לחתונות בטבע או לזוגות שרוצים להכניס נגיעה של חוץ לטקס שלהם.

עכשיו, בואו לא נשכח את עיצובי השולחנות. בדיוק כמו עם החופות שלנו, אנו מציעים מגוון סגנונות שיתאימו לכל נושא חתונה. ממסורתי למודרני, וכל מה שביניהם, יהלום הפקות מבטיחה שהשולחנות שלכם ייראו מדהימים בדיוק כמו החופה שלכם.

עיצובי שולחן מסורתיים כוללים לעתים קרובות מפות אלגנטיות, כלי חרסינה משובחים וסידורי פרחים יפהפיים במרכז השולחן. סידורים אלו מושלמים לקבלת פנים קלאסית לחתונה. מצד שני, עיצובי השולחן המודרניים שלנו עשויים לכלול סידורי שולחן מלוטשים עם מרכזי שולחן גיאומטריים ואלמנטים עיצוביים עכשוויים. אלו אידיאליים לזוגות שרוצים שקבלת הפנים שלהם תהיה בעלת תחושה מסוגננת ומתוחכמת.

למי שמעדיף אווירה נינוחה יותר, עיצובי השולחן הכפריים שלנו הם בחירה מושלמת. באמצעות אלמנטים כמו שולחנות עץ, ראנרים מבד יוטה ומרכזי שולחן מצנצנות זכוכית, עיצובים אלה יוצרים אווירה חמה ומזמינה שמושלמת לחתונה כפרית או בטבע.

כדי לקבל מושג טוב יותר לגבי מה שאנו מציעים, אנו מזמינים אתכם לחקור את גלריית עיצובי החופה והשולחנות של יהלום הפקות. כאן, תוכלו לראות מגוון עיצובים ולקבל השראה לחתונה שלכם.

בגלריה תוכלו למצוא גם מידע על מחירים והמלצות של לקוחות, כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת לגבי מה שהכי מתאים ליום המיוחד שלכם.לסיכום, לא משנה מה הסגנון או ההעדפה שלכם, ליהלום הפקות יש עיצוב חופה ושולחנות שיתאים לצרכים שלכם. המגוון הרחב שלנו מבטיח שכל זוג יוכל למצוא משהו שמתאים לחזון שלו והופך את יום החתונה למיוחד באמת.

עד כמה משתלמים עיצובי החופה והשולחנות של יהלום הפקות?

כשמתכננים חתונה, התקציב תמיד לנגד עינינו. כולנו רוצים אירוע יפהפה, אך גם צריכים לשמור על הוצאותינו. כאן נכנסת לתמונה יהלום הפקות עם עיצובי חופה ושולחנות במחירים נוחים. הם מציעים איכות וסגנון מבלי לפשוט את הרגל.

ראשית, בואו נדבר על עיצובי החופה. ביהלום הפקות תוכלו למצוא עיצובי חופה בטווח מחירים של 1200 עד 1600 ש"ח. טווח מחירים זה מאפשר סגנונות ורמות התאמה אישית שונות. בין אם אתם רוצים משהו פשוט או משוכלל יותר, ישנה אופציה שמתאימה לתקציב שלכם. המחיר הנוח אינו אומר שהם מתפשרים על האיכות. כל חופה עשויה בקפידה ועם תשומת לב לפרטים.

כעת, נעבור לעיצובי השולחנות. עלות סידורי השולחנות יכולה להשתנות בהתאם למספר השולחנות ולמורכבות העיצוב. בדרך כלל, המחירים נעים בין 1,500 ל-4,000 ש"ח. טווח זה מאפשר לזוגות לבחור מה מתאים ביותר לגודל האירוע ולהעדפות הסגנון שלהם. לדוגמה, אם יש לכם פחות שולחנות, תוכלו לבחור בעיצובים מורכבים יותר מבלי לדאוג מהוצאות יתר.

מה שמייחד את יהלום הפקות הוא הגמישות שלהם. הם מבינים שלכל זוג יש צרכים ותקציבים ייחודיים. לכן הם מציעים חבילות מותאמות אישית. תוכלו לשלב בין עיצובי חופה ושולחנות בהתאם לדרישותיכם הספציפיות. התאמה אישית זו מבטיחה שתקבלו את עיצוב החתונה עליו חלמתם ללא לחץ כלכלי מיותר.

בנוסף, ליהלום הפקות יש מדיניות תמחור שקופה. הם מספקים מידע ברור על העלויות מראש, כך שאין עמלות נסתרות או הפתעות. כנות זו מסייעת לזוגות לתכנן טוב יותר ולהקצות את התקציב שלהם בצורה יעפה.

לסיכום, יהלום הפקות מציעה עיצובי חופה ושולחנות במחירים נוחים המתאימים לסגנונות ותקציבים שונים. עם מגוון רחב של אפשרויות ומחויבות לאיכות, הם מאפשרים לזוגות לערוך חתונה יפהפייה מבלי להוציא סכומים מופרזים. לכן, אם אתם מחפשים עיצוב חתונה ידידותי לתקציב אך מדהים, יהלום הפקות היא בחירה נהדרת.

מה אומרים הלקוחות על יהלום הפקות?

כשמדובר ביהלום הפקות, המשוב מהלקוחות חיובי באופן גורף. זוגות רבים שעשו שימוש בשירותיהם מספרים עד כמה היו מרוצים מהחוויה כולה. הם מעריכים את מגוון עיצובי החופה והשולחנות הזמינים וכיצד עיצובים אלה הפכו את יומם המיוחד לבלתי נשכח עוד יותר.

נושא נפוץ בסקירות הלקוחות הוא רמת המקצועיות שמפגין הצוות. אנשים מזכירים לעתים קרובות שהמומחים ביהלום הפקות בעלי ידע רב ושירותיים מאוד. הם מנחים אותך לאורך כל התהליך, מבחירת העיצוב המתאים ועד לוודא שהכל מסודר בצורה מושלמת ביום האירוע.

דבר נוסף שהלקוחות אוהבים הוא האפשרות להתאים אישית את עיצובי החופה והשולחנות שלהם. ביקורות רבות מדגישות כמה קל היה להוסיף נגיעות אישיות לעיצובים, מה שהופך את החתונה שלהם לייחודית ומיוחדת. זוגות מעריכים את האפשרות לבחור מתוך סגנונות שונים ולאחר מכן להתאים סגנונות אלה לחזונם האישי.

המחיר הזול של השירותים הוא גם יתרון גדול עבור לקוחות רבים. ביקורות רבות מזכירות שיהלום הפקות מציעה עיצובים באיכות גבוהה במחירים שלא שוברים את הכיס. זמינות זו מאפשרת לזוגות לחגוג חתונה מעוצבת להפליא מבלי לחרוג מתקציבם.

המלצות מדברות גם על אמינות השירות. לקוחות שמחים שהכל מסופק ומסודר בזמן, ללא הפתעות של הרגע האחרון. אמינות זו מסייעת בהפחתת לחץ, ומאפשרת לזוגות להתמקד בהנאה מהיום הגדול שלהם.

לסיכום, לקוחות יהלום הפקות מרוצים מאוד מהמגוון, המחיר הזול ואפשרויות ההתאמה האישית הזמינות. הם מעריכים את המקצועיות והאמינות של הצוות, מה שהופך את כל החוויה לחלקה ומהנה. אם אתם מחפשים עיצובי חופה ושולחנות במחיר משתלם, יהלום הפקות מומלצת בחום על ידי אלה שעשו שימוש בשירותיה.

סיכום

בסופו של דבר, יהלום הפקות מעניקה לזוגות הזדמנות נהדרת ליהנות מחופה מעוצבת ויפהפייה ועיצוב שולחנות במחיר משתלם ליום המיוחד שלהם. עם מגוון סגנונות לבחירה ואפשרות להתאמה אישית, ברור מדוע כל כך הרבה אנשים בוחרים בהם. 

בנוסף, חוות דעת חיוביות רבות מלקוחות קודמים מעידות על עבודתם המעולה. אם אתם מחפשים חתונה יפהפייה מבלי להוציא הון תועפות, יהלום הפקות היא בחירה מצוינת. הם יעזרו לכם ליצור יום חתונה מרהיב ובלתי נשכח.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.