קייטרינג ל-50 איש מחיר ותפריטים

בעת תכנון אירוע, אחת השיקולים המרכזיים היא שירות הקייטרינג. בחירת הקייטרינג יכולה להשפיע על החוויה הכללית של האורחים שלכם. אם אתם מארחים אירוע ל-50 איש, מציאת קייטרינג שמספק לא רק אוכל טעים ואיכותי, אלא גם תואם את התקציב והדרישות שלכם היא קריטית. 

רוצים לדעת כמה עולה קייטרינג ל50 איש? 

הזמן שלכם יקר לנו, אז חסכנו לכם! גם את הזמן, וגם את החיפושים האינסופיים אחר הקייטרינג המושלם עבורכם. הכנו לכם את רשימת התפריטים, כולל המחירים הסופיים לאירוע של 50 איש, עם הסבר קצר ומתומצת על כל תפריט. 

ליעוץ והזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של יהלום"

חדש! הזמנה אונליין באתר!
 לאחר מילוי הטופס, נחזור אליכם לאישור סופי

טופס הזמנה קייטרינג לאירוע

רוצים להתרשם ממגוון התפריטים והאפשרויות שלכם? 
לכל התפריטים והמחירים לחצו כאן "קייטרינג לאירועים"

  • תפריט אוכל מוכן ל50 איש - 2750 ש"ח

    תפריט אוכל מוכן כולל: סלטים טריים (6 סוגים), תוספות חמות (3 סוגים) ומנה עיקרית (3 סוגי בשרים)
    מחיר למנה: מבצע! 55 ש"ח בלבד + עלות משלוח (בהתאם למיקום)
  • תפריט בופה ל50 איש - 5300 ש"ח

    תפריט בופה כולל שירות מלא: פרינות, סלטים טריים (8 סוגים), תוספות חמות (3 סוגים) ומנה עיקרית (3 סוגי בשרים), קינוחים, שתיה. מפות וכלים מהודרים, בופה חם מעוצב ומסוגנן,
    מחיר למנה: מבצע! 100 ש"ח בלבד + שירות 300 ש"ח 
  • תפריט אירוע ל50 איש - 6300 ש"ח

    תפריט אירועים כולל שירות מלא: פרינות, סלטים טריים (8 סוגים), תוספות חמות (3 סוגים) ומנה עיקרית (3 סוגי בשרים), קינוחים, שתיה. מפות וכלים מהודרים, יהגשה לשולחנות על ידי צוות מלצרים
    מחיר למנה: מבצע! 120 ש"ח בלבד + שירות 300 ש"ח
  • תפריט על האש ל50 איש - 7600 ש"ח

    תפריט על האש כולל שירות מלא: פרינות, סלטים טריים (8 סוגים), תוספות חמות (3 סוגים) ומנה עיקרית (4 סוגי בשרים "על האש" במקום האירוע), קינוחים, שתיה. מפות וכלים מהודרים, הגשה לשולחנות על ידי צוות מלצרים
    מחיר למנה: מבצע! 140 ש"ח בלבד + שירות 600 ש"ח

היכנסו לקייטרינג יהלום, שירות קייטרינג יוקרתי הידוע בתפריטים המעודנים שלו, האפשרויות המותאמות אישית וההקפדה על תקני הכשרות הגבוהים ביותר של בד"ץ בית יוסף. מאמר זה בוחן את הפתרונות החסכוניים שמציע קייטרינג יהלום לאירועים המיועדים ל-50 איש, תוך הדגשת הסיבות מדוע הם עשויים להיות הבחירה המושלמת לאירוע המיוחד שלכם.

ליעוץ והזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של יהלום"

חדש! הזמנה אונליין באתר!
 לאחר מילוי הטופס, נחזור אליכם לאישור סופי

טופס הזמנה קייטרינג לאירוע

מי זה קייטרינג יהלום?

קייטרינג יהלום עומד כמשואה של מצוינות בעולם הקייטרינג לאירועים, המגלם את מהות האיכות, היצירתיות והמסירות. קייטרינג יהלום נוסד על עקרונות של מתן חוויות קולינריות יוצאות דופן, וחצב לעצמו גומחה בנוף התחרותי של תכנון ושירות אירועים. מה שמבדיל את קייטרינג יהלום זה לא רק המחויבות שלו לתפריטים מעוררי תיאבון ושירות ללא דופי, אלא גם הדבקות שלו בסטנדרטים הגבוהים ביותר של כשרות, כשהוא נושא בגאווה את תעודת הכשרות המכובדת של בד"ץ בית יוסף. 

בלב ההצלחה של קייטרינג יהלום נמצאת צוות השפים המיומנים, מתכנני האירועים וצוות השירות, כולם מאוחדים בתשוקה שלהם ליצור אירועים בלתי נשכחים. בין אם מדובר בחתונה, מפגש תאגידי או חגיגה משפחתית, קייטרינג יהלום מתאים את ההיצע שלו כדי לענות על הטעמים וההעדפות הייחודיים של לקוחותיו, תוך הבטחה שכל אירוע יהיה ייחודי ובלתי נשכח כמו הבא. 

עם סלוגן המבטיח "אירוע שמתאים לכם", קייטרינג יהלום הולך מעבר לקונבנציונלי כדי להציע פתרונות קייטרינג מותאמים אישית, גמישים ומקיפים. מסירות זו למצוינות ולהתאמה אישית היא שהקנתה לקייטרינג יהלום המלצות חמות מלקוחותיו וביססה את מעמדו כמוביל בתחום הקייטרינג לאירועים.

אילו שירותים מציע קייטרינג יהלום?

קייטרינג יהלום ידוע במגוון השירותים המקיף שלו שנועדו לענות על כל היבט של האירוע שלך. בליבת ההצעות שלו נמצאת שירות הקייטרינג המותאם אישית, שמתחיל ביצירת תפריטים לאירועים אינטימיים של 30 ועד לחגיגות גרנדיוזיות למאות. ממנות ראשונות גורמה ועד מנות עיקריות מפוארות וקינוחים אלוהיים, כל מנה מיוצרת לשלמות, ומשקפת את הנושא וההעדפות התזונתיות של הלקוח. 

מעבר לאוכל המשובח, שירותי קייטרינג יהלום משתרעים על עיצוב ותכנון אירועים. בהבנה שהאווירה חשובה לא פחות מהארוחה, הם מציעים שירותי עיצוב והקמה כדי להפוך כל מקום לאווירה מרתקת המשלימה את האירוע. בין אם מדובר בעריכת שולחנות אלגנטית לחתונה, עיצוב מתוחכם לאירוע תאגידי או נושאים תוססים למסיבת יום הולדת, המעצבים המומחים שלהם מבטיחים שהחוויה הוויזואלית תהיה מרתקת כמו החוויה הקולינרית.

 יתר על כן, קייטרינג יהלום מתגאה באפשרויות ההגשה הגמישות שלו. בין אם אתה מעדיף הגדרת בופה, הגשות בסגנון משפחתי או שירות צלחות רשמי, הצוות שלהם מצויד לספק באלגנטיות וביעילות. גמישות זו, בשילוב עם המחויבות שלהם לאיכות ולשביעות רצון הלקוחות, הופכת את קייטרינג יהלום לבחירה המועדפת עבור אלו המחפשים חווית אירוע חלקה ובלתי נשכחת.

מה כלול בקייטרינג ל-50 איש?

קייטרינג ל-50 איש עם קייטרינג יהלום הוא תרגיל בשירות מותאם אישית ובמצוינות קולינרית. בבחירת קייטרינג יהלום לאירוע כזה, הלקוחות יכולים לצפות לחבילה מקיפה העונה על כל היבט של צרכי האירוח שלהם. השירות מתחיל בייעוץ אישי להבנת נושא האירוע, מגבלות התזונה וההעדפות, תוך הבטחה שכל פרט מותאם למפרט המדויק של הלקוח. 

ההצעה הקולינרית ל-50 אורחים כוללת מגוון רחב של אפשרויות, החל מ-30 מנות מעוצבות בקפידה שניתן לשנות ולהתאים אותן בהתאם לגודל האירוע ולאופיו. זה כולל מבחר מנות ראשונות, מנות עיקריות, תוספות וקינוחים. כל פריט בתפריט מוכן מהמרכיבים המשובחים ביותר, תוך דגש על טריות, טעם והגשה. הלקוחות יכולים לבחור בין מאכלים מסורתיים מועדפים, מטבחים בינלאומיים או שילוב של טעמים המבטיחים לקחת את האורחים למסע גסטרונומי. 

בנוסף לאוכל, חבילת הקייטרינג של יהלום ל-50 איש כוללת גם כלי אוכל, סכו"ם וכלי זכוכית, לצד צוות מלצרים מקצועי המבטיח שהאירוע יתנהל בצורה חלקה. צוות השירות שלהם מיומן לספק שירות קשוב אך לא בולט, תוך הבטחה שצורכי האורחים ייענו ביעילות ובנימוס המקסימליים. יתר על כן, עבור אלו הדורשים תפריט כשר בהחלט, קייטרינג יהלום מציעה אפשרויות המאושרות על ידי בד"ץ בית יוסף, אחת מהכשרות המכובדות ביותר. זה מבטיח שכל דיני התזונה יישמרו בקפידה, ויספקו שקט נפשי ללקוחות ולאורחים כאחד. לסיכום, ההצעה של קייטרינג יהלום ל-50 איש היא חבילה מקיפה המשלבת בין זוהר קולינרי לשירות יוצא דופן, מה שהופך כל אירוע לאירוע בלתי נשכח.

מדוע כשרות בד"צ בית יוסף חשובה?

בתחום הקייטרינג הכשר, החשיבות של החזקת תעודת כשרות בד"צ בית יוסף אינה מוגזמת. תעודת כשרות יוקרתית זו מוערכת בשל הסטנדרטים המחמירים שלה וההקפדה הקפדנית על רמת כשרות גבוהה, מה שהופך אותה לסמל אמון ואמינות בקהילה הכשרה. 

עבור לקוחות השומרים על רמת כשרות גבוהה, בחירת קייטרינג כמו קייטרינג יהלום, המאושר על ידי בד"צ בית יוסף, אינה רק העדפה אלא הכרח. חשיבותה של תעודה זו טמונה בפיקוחה המקיף על כל היבטי הכנת המזון והטיפול בו. החל ממקורות המרכיבים ועד תהליכי הבישול וההגשה, כל שלב נבדק בקפידה כדי להבטיח עמידה בסטנדרטים הכשרים הגבוהים ביותר. תהליך קפדני זה מבטיח שלקוחות ואורחיהם יוכלו להשתתף במטעמים הקולינריים של האירוע בביטחון מלא בשמירת הכשרות שלהם. 

יתר על כן, תעודת הכשרות של בד"צ בית יוסף מוכרת מאוד בישראל, מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית למארחים שעשויים לקבל אורחים מחלקים שונים בעולם. קבלה אוניברסלית זו מבטיחה שכולם, ללא קשר לרמת שמירת הכשרות שלהם, יוכלו ליהנות ממזון האירוע ללא הסתייגויות. במהותה, תעודת הכשרות של בד"צ בית יוסף היא יותר מסתם סימן לעמידה בתזונה; זוהי עדות למחויבותה של קייטרינג יהלום למצוינות, איכות וכבוד לערכים הדתיים והתרבותיים של לקוחותיה.

כמה עולה קייטרינג ל-50 איש?

קביעת עלות הקייטרינג ל-50 איש ב"קייטרינג יהלום" תלויה במספר גורמים, לרבות בחירת התפריט, סגנון השירות ושירותים נוספים הנדרשים. עם זאת, "קייטרינג יהלום" מתגאה בהצעת אפשרויות תמחור שקופות וגמישות העונות למגוון רחב של תקציבים תוך הבטחת איכות ושביעות רצון. לאירוע סטנדרטי המיועד ל-50 אורחים, המחירים מתחילים מ-50 ₪ למנה עבור חבילת מזון מוכן בסיסית. 

אפשרות זו כוללת מבחר סלטים, תוספות ומנות עיקריות המוכנות בזהירות ובקפדנות רבה. ללקוחות המחפשים שירות מקיף יותר, חבילת הקייטרינג הכל כלול מתחילה ב-90 ₪ למנה. אפשרות פרימיום זו מכסה תפריט מלא ממנות ראשונות ועד קינוחים, יחד עם צוות הגשה מקצועי, כלי שולחן ועיצוב משלים לנושא האירוע. חשוב לציין שמחירים אלה הם אינדיקטיביים ויכולים להשתנות בהתאם לצרכים הספציפיים של הלקוח ולבקשות ההתאמה האישית. לדוגמה, בחירה במנות הדורשות מרכיבים נדירים או פרימיום, או הוספת שירותים כגון תחנות בישול חיות, יכולה להשפיע על העלות הסופית. 

"קייטרינג יהלום" מחויבת לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות כדי ליצור חבילת קייטרינג מותאמת אישית המתאימה לתקציב שלהם מבלי להתפשר על איכות או חוויה. הגמישות שלהם והנכונות שלהם להתאים להעדפות הלקוח הופכים אותם לבחירה המועדפת עבור אלו המעוניינים לארח אירוע שהוא גם בלתי נשכח וגם חסכוני.

למה לבחור בקייטרינג יהלום לאירוע שלכם?

בחירה בקייטרינג יהלום לאירוע שלכם פירושה בחירה בשירות שמתבלט בזכות המצוינות, ההתאמה האישית והקפדה על הפרטים. המוניטין שלהם נבנה על בסיס לקוחות מרוצים שמהללים את איכות האוכל, המקצועיות של השירות והאינטגרציה חלקה של הקייטרינג לחוויית האירוע הכללית.

המלצות חמות מלקוחות

ההמלצות החמות מלקוחות עבר מדברות רבות על היכולת של קייטרינג יהלום לעלות על הציפיות. הלקוחות מדגישים לעתים קרובות את הנכונות של הצוות, הגמישות והיכולת להפוך את החזון שלהם למציאות, מה שהופך כל אירוע לייחודי ובלתי נשכח.

תפריטים הניתנים להתאמה אישית שיתאימו לאירוע שלכם

המחויבות של קייטרינג יהלום להתאמה אישית היא סיבה נוספת לבחור בהם לאירוע שלכם. בהבנה שכל אירוע הוא ייחודי, הם מציעים מגוון רחב של אפשרויות תפריט שניתן להתאים לטעמים ספציפיים, דרישות תזונתיות ותמות. בין אם מדובר בסעודה חגיגית מפוארת, מפגש תאגידי או חגיגה משפחתית אינטימית, קייטרינג יהלום מבטיח שהתפריט ישקף את מהות האירוע. 

יתר על כן, הדבקות שלהם בתעודת הכשרות של בד"ץ בית יוסף מבטיחה שכל דיני הכשרות נשמרים בקפידה, ומספקים קייטרינג למגוון רחב של לקוחות ומבטיחים שכולם יוכלו ליהנות מהמעדנים הקולינריים ללא הסתייגות. בחירה בקייטרינג יהלום פירושה בחירה בשקט נפשי, בידיעה שכל היבט של הקייטרינג לאירוע שלכם יטופל בזהירות ובמקצועיות המרבית.

סיכום

לסיכום, קייטרינג ל-50 איש עם קייטרינג יהלום היא השקעה באיכות, בטעם ובזיכרונות בלתי נשכחים. מתכנון התפריט הקפדני וההכנה ועד לתעודת הכשרות היוקרתית של בד"צ בית יוסף, קייטרינג יהלום מבטיח שכל אירוע יהיה גם מעולה וגם עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אפשרויות התמחור הגמישות הופכות אותו לנגיש לתקציבים שונים, ומבטיחות שכל לקוח יוכל ליהנות מחוויה מותאמת אישית מבלי להתפשר על איכות השירות. 

ההמלצות החמות מלקוחות מרוצים והדגש על התאמה אישית מדגישים את המחויבות של קייטרינג יהלום למצוינות ולשביעות רצון הלקוחות. בין אם אתם מתכננים חתונה, אירוע תאגידי או כל התכנסות אחרת, בחירה בקייטרינג יהלום פירושה בחירה בשותף שמקדיש את עצמו להפיכת האירוע שלכם להצלחה מהדהדת. עם קייטרינג יהלום, קייטרינג האירועים שלכם נמצא בידיים מומחיות, המבטיחות חוויה חלקה ונעימה עבורכם ועבור האורחים שלכם. 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.